uvex i-works: Se godt ud, vær sikker!

Pålidelig beskyttelse, enestående komfort og en bred vifte af anvendelsesområder: uvex i-works kombinerer alsidige funktioner og et konsistent udvalg af materialer med et sporty look.

Vores øjne er ikke kun vores centrale sanseorgan, men også afgørende for vores evne til at arbejde. Derfor er det så meget desto vigtigere, at de er fuldt beskyttede, især i udfordrende og potentielt skadelige miljøer.

Omfattende beskyttelsesfunktioner, høj komfort og et bredt synsfelt: uvex i-works er en imponerende kombination af veletableret teknologisk ekspertise, tværfaglig viden om anvendelsesområder og en ydeevne, der garanteres gennem adskillige funktionelle test og kvalitetskontroller. På den måde har uvex' udviklere kunnet kombinere alle de fordele, som kan forventes af avancerede sikkerhedsbriller, når det kommer til funktioner og de anvendte materialer.

uvex i-works er klassisk og alsidig og er derfor velegnet til forskelligartede behov i en række arbejdsmiljøer. De beskytter bæreren, der udsættes for betydelige belastninger under byggearbejde eller produktionsprocesser, men kan også anvendes i sundhedssektoren, til laboratoriearbejde i medicinalindustrien samt i fødevareindustrien. Derudover sikrer UV 400-beskyttelse, at brillerne absorberer UVA-, B- og C-stråler op til en bølgelængde på 400 nanometer, hvilket sikrer fuldstændig beskyttelse af øjne mod de skadelige virkninger af ultraviolet stråling.

Her sikrer uvex supravision excellence-belægningen omfattende beskyttelsesfunktioner, selv i krævende arbejdsmiljøer, og er meget stabile over for mekanisk påvirkning i kombination med ekstremt ridsefaste og kemikalieresistente overflader. Tillige er antidugegenskaberne på indersiden af linserne permanente selv efter gentagen rengøring. Med andre ord: Brillerne er velegnede til langvarig brug.

Komforten er også vigtig, når der skal bruges sikkerhedsbriller på arbejdspladsen. Når de bæres i længere tid, er det især vigtigt, at de er lette og ikke efterlader smertefulde trykmærker i de følsomme områder i ansigtet. uvex' dobbeltkomponentteknologi sikrer, at det varer ved gennem hele arbejdsdagen. Uanset hvor brillerne sidder, har de et særligt højt komfortniveau pga. brugen af bløde materialer og sikrer samtidig en stabil og skridsikker pasform.

En anden væsentlig fordel: uvex i-works formår at kombinere omfattende kvalitet med et sporty design. Når alt kommer til alt, har medarbejdere i krævende arbejdsmiljøer også ret til at se godt ud på deres arbejdsplads.