uvex pheos cx2-beskyttelsesbriller demonstrerer fremragende ydeevne

Vi er en succesfuld global udbyder af udstyr til topatleter, og den tillid, de har til vores produkter, er et bevis på, at det rette beskyttelsesudstyr er vigtigt for at opnå succes.  Ligesom i sport er der også daglige udfordringer for mennesker og udstyr på industrielle arbejdspladser. Når du kan være sikker på, at dit beskyttelsesudstyr yder i de afgørende øjeblikke, er du i stand til at opnå de bedste resultater og blive en "vinder på arbejde".

De nye uvex pheos cx2 tager uvex' bedst sælgende briller til nye højder.  X-tended-øjenværnet og -ansigtsskærmen med sprøjtestøbt, blød komponentteknologi giver pålidelig beskyttelse mod stænk og partikler.  Firpunktsrammen sikrer, at brillerne passer bæreren perfekt og giver pålidelig beskyttelse. Det karakteristiske design og udformningen af sidearmene sammen med den nyskabende X-Twist-teknologi giver mulighed for at tilpasse uvex pheos cx2 til forskellige hovedstørrelser og har samtidig en behagelig, glidesikker pasform.

Velegnet til de fleste brancher

uvex pheos cx2 har klaret sig flot i en række test. I lækagetesten, der blev gennemført med en styrkegradsløsning, forhindrede X-tended-øjenværnet og ansigtsskærmen, at små dråber trængte ind, når de blev sprayet forfra, som det kræves af standarden, og fra oven eller fra siden i overensstemmelse med uvex-standarden. Øjnene beskyttes, selv når de bruges til arbejde over hovedhøjde.

uvex pheos cx2 fik også en høj score for pasformen.  Afstanden mellem pande og briller måles ved fire forskellige punkter for at sikre den ultimative pasform til de fleste ansigtsformer. Resultatet er ergonomiske briller, der giver endnu større beskyttelse og komfort sammenlignet med de allerede populære og højtydende uvex pheos- og uvex pheos s-sikkerhedsbriller.