uvex sportsline – sporty sikkerhedsfodtøj

Du behøver ikke at gå på kompromis, bare fordi du er på arbejde! Det nye udvalg af uvex sportsline-sikkerhedssko kombinerer funktionalitet, komfort og stil i et let, slankt og fleksibelt design. Skoen er den ideelle løsning til lettere industriområder, for eksempel lagre og logistik-, automobil-, vedligeholdelses- eller monteringsarbejde.

uvex sportsline er udstyret med en metalfri, penetrationsresistent midtersål og tåkappe, der beskytter og sikrer en høj grad af fleksibilitet under arbejdet. Skosnuden beskyttes mod slid med en PU-slidkappe, der medvirker til at øge produktets levetid, især ved knælearbejde. uvex sportsline er også velegnet til ESD-områder på grund af belastningsmodstanden under 35 megaohm, den SRC-certificerede skridsikkerhed samt en let indrykket svang, der gør hvert skridt sikkert, selv på stiger, og dermed gør dem velegnede til en lang række industrielle anvendelsesområder.

Den ultraåndbare tekstiloverdel og netforet giver fremragende komfort og et afbalanceret fodklima. Den dobbeltlagede polyurethanydersål med støddæmpere i hælen og den aftagelige, antistatiske, komfortable og klimatiske indersål sikrer god absorbering og fugttransport, som hjælper til at beskytte bevægeapparatet og styrker god fodhygiejne. Sikkerhedsskoen har et individuelt justerbart hurtigsnøresystem, så de passer foden perfekt og sikkert uden snørebånd, der løsner sig i løbet af arbejdsdagen.

uvex sportsline fås i tre farver i størrelserne EU 36 til 48 og opfylder EN 20345:2011 S1 P SRC.