uvex i-gonomics: uvex synexo Z200 – perfekt synergi mellem komfort og beskyttelse

Den nye uvex synexo Z200-sikkerhedshandske kombinerer fordelene ved problemfri sikkerhedshandsker med særlige beskyttelseszoner. uvex synexo Z200, hvad enten det drejer sig om fint præcisionsarbejde eller aktiviteter, der kræver et fast greb, giver målrettet beskyttelse, hvor det er mest vigtigt, og sætter nye standarder inden for funktionalitet og brugerkomfort. Designet er derfor en del af uvex i-gonomics-produktsystemet, som målbart forbedrer komforten for produkter til personlig beskyttelse.

Øget beskyttelse i kritiske områder
De nyskabende uvex synexo Z200-sikkerhedshandsker giver brugerne pålidelig beskyttelse. Statistikker fra det tyske institut for sundhed og sikkerhed på arbejdspladsen (DGUV) viser, at tommelfinger og pegefinger er særligt udsatte for snitskader og skrammer. Den robuste uvex synexo Z200-montagehandske har en særlig ekstra forstærkning i begge disse områder og i håndfladen. Den hvide HPPE-beskyttelseszone, som ligger under XtraGrip-belægningen af aqua-polymer, styrker effektivt rivestyrken og skærebeskyttelsen (skærebeskyttelsesklasse B) uden at forringe komforten. Med en høj åndbarhed opnået gennem en porøs XtraGrip aqua-polymer-belægning er handskerne yderst behagelige at have på i alle situationer og sikrer et godt greb i fugtige og olieholdige områder. uvex synexo Z200 – certificeret i henhold til EN 388 (4X31B) og tildelt Öko-Tex Standard 100-certificering – er velegnet til præcisionsarbejde, montage, servicearbejde samt vedligeholdelsesarbejde og fås i størrelserne 6 til 12. Handsken er produceret i Tyskland.

uvex i-gonomics – innovativ håndbeskyttelse. Målbart forbedret brugerkomfort.
uvex i-gonomics står for maksimal funktionalitet med førsteklasses komfort: Det innovative produktsystem er perfekt tilpasset den menneskelige fysiognomi og er præget af ekstrem holdbarhed, lav vægt og optimal klimastyring. Brugeraccepten af sikkerhedshandskerne er forbedret – en betydelig bonus for sikkerheden.

Flere uvex synexo-sikkerhedshandsker
Uanset om det er forstærkning på tommelfingeren, dæmpningselementer på håndfladen eller beskyttelse på bagsiden af hånden og fingrene, er hver enkelt uvex synexo-sikkerhedshandske kendetegnet ved særlige beskyttelsesfunktioner, der giver den optimale løsning til din anvendelse. Ud over uvex synexo Z200 fås modellerne uvex synexo M100, uvex synexo M500 og uvex synexo impact 1, som opfylder meget specifikke sikkerhedskrav.