uvex suXXeed – arbejdstøj møder streetwear

Den nye uvex suXXeed-arbejdstøjskollektion er lige i øjet: gennemtænkt funktionalitet, sporty design, spændende farvekontraster, usædvanlige materialekombinationer og et snit, der passer som hånd i handske. Resultatet ser lige godt ud på mænd som på kvinder. Cool arbejdstøj med streetwear-design. Velegnet til industri og handel.

uvex suXXeed-arbejdstøj følger alle opgaver og bevægelser og føles afslappende at have på. Fugtregulerende materialer, 4-vejs stretch og et snit, der holder jakkelinningen på plads, selv når du løfter armene. DET er, hvad vi mener med perfekt pasform – og det er vores mål. Herrebukserne fås nu i en slim eller almindelig pasform, som de første i PPE-branchen (personligt beskyttelsesudstyr). Der kan fås separate damedesign i bukser, trøjer og jakker – også her er pasform og funktionalitet ufravigelige bestanddele i opskriften på succes. Kompromisløs pasform – til arbejde og fritid.

Det er også sådan den internationale og uafhængige ekspertjury ved Plus X Award ser på det. uvex modtog verdens største innovationspris for teknologi, sport og livsstil som "Brand of the Year 2017" inden for kategorien "Arbejdstøj". I "Sportswear"-kategorien fik cargobukserne med almindelig pasform og Realworker-jakken fra uvex suXXeed-kollektionen prisen for høj kvalitet, design, funktionalitet og ergonomi.