uvex pheos cx2-vernebriller demonstrerer utmerket ytelse

Som en vellykket global leverandør av utstyr til topputøvere demonstrerer den liten som de setter til produktene våre viktigheten av riktig verneutstyr for å oppnå personlig suksess.  Akkurat som idretten representerer også den industrielle arbeidsplassen daglige utfordringer for mennesker og utstyr. I trygg forvissning om at ditt personlige verneutstyr vil yte i det avgjørende øyeblikket er du i stand til å oppnå topp resultater og bli en «winner at work».

Den nye uvex pheos cx2 tar uvex' bestselgende briller til nye høyder.  X-tended øyevern og pannebeskyttelse med sprøytestøpt, myk komponentteknologi gir pålitelig beskyttelse mot sprut og inntrenging av partikler.  Firepunktsinnfatningen sikrer at brillene passer brukeren perfekt for å gi pålitelig beskyttelse. Den karakteristiske designen og formen på brillestengene sammen med nyskapende X-Twist-teknologi gjør at uvex pheos cx2 kan tilpasse seg etter individuelle hodebredder, noe som gir en behagelig, sklisikker passform.

Egnet for de fleste disipliner

uvex pheos CX2 har gjort det utmerket i en rekke tester. I lekkasjetesten som ble utført med en sikkerhetsløsning, forhindret X-tended-øyevernet og pannebeskyttelsen dråpene fra å trenge gjennom da de ble sprayet forfra, som påkrevd av standarden, og ovenfra og fra siden i samsvar med uvex-standarden. Øynene er beskyttet, selv når øyevernet brukes for arbeid over hodet.

uvex pheos cx2 gjorde det også svært godt fra et passformperspektiv.  Avstanden mellom pannen og brillene måles på fire forskjellige steder for å sikre optimal passform for de fleste ansiktsformer. Resultatet er ergonomiske briller som gir enda mer beskyttelse og brukerkomfort sammenlignet med allerede bestselgende og høytytende uvex pheos- og uvex pheos s-vernebriller.