uvex i-gonomics: uvex synexo Z200 – den perfekte synergien mellom komfort og beskyttelse

Den nye uvex synexo Z200-vernehansken kombinerer fordelene med sømløse vernehansker med spesielle beskyttelsessoner. Om de skal brukes til nøye presisjonsarbeid eller aktiviteter som krever et fast grep, vil uvex synexo Z200 gi målrettet beskyttelse der det teller mest, og setter nye standarder innen funksjonalitet og brukerkomfort. Designet er derfor en del av produktsystemet uvex i-gonomics, som målbart forbedrer brukerkomforten i PPE-produkter.

Økt beskyttelse på kritiske områder
Den nyskapende uvex synexo Z200-vernehansken gir pålitelig beskyttelse til brukeren. Statistikk fra det tyske instituttet for helse og sikkerhet på arbeidsplassen (DGUV) viser at tommelen og pekefingeren er spesielt utsatt for kuttskader og sår. Den robuste uvex synexo Z200-monteringshansken har spesielle forsterkninger på begge disse områdene og i håndflatene. Den hvite HPPE-beskyttelsessonen, som utvider seg under Aqua-Polymer-XtraGrip-belegget, styrker rivefastheten og kuttbeskyttelsen (kuttbeskyttelse klasse B) på en effektiv måte, uten at det går utover brukerkomforten. Hanskene har en pusteevne på høyt nivå på grunn av et porøst Aqua-Polymer-XtraGrip-belegg. De er svært behagelige å ha på hele dagen og gir godt grep på fuktige og oljete steder. uvex synexo Z200 – sertifisert i henhold til EN 388 (4X31B) og tildelt en Öko-Tex Standard 100-sertifisering – er ideell for presisjonsarbeid, montering, servicearbeid, vedlikehold og handel, og er tilgjengelig i størrelsene 6 til 12. Produsert i Tyskland.

uvex i-gonomics – nyskapende håndbeskyttelse. Betydelig bedre brukerkomfort.
uvex i-gonomics står for maksimal funksjonalitet med førsteklasses komfort: Det innovative produktsystemet er perfekt tilpasset den menneskelige kroppsformen og karakteriseres med sin ekstreme holdbarhet, lave vekt og optimale klimastyring. Brukeraksept av vernehansker har blitt forbedret – en betydelig bonus for sikkerhet.

Andre uvex synexo-vernehansker
Enten det er forsterkning på tommelleddet, dempende elementer i håndflaten eller beskyttere på baksiden av hånden og fingrene, er hver eneste uvex synexo-vernehanske preget av spesielle beskyttende egenskaper som gir den optimale løsningen for ditt bruksområde. I tillegg til uvex synexo Z200, er uvex synexo M100-, uvex synexo M500- og uvex synexo impact 1-modeller tilgjengelig, og alle møter svært spesifikke sikkerhetskrav.