uvex suXXeed – arbeidsklær møter gateklær

Den nye uvex suXXeed-kolleksjonen med arbeidstøy treffer på alt: gjennomtenkt funksjonalitet, sporty design, spennende fargekontraster, uvanlige materialkombinasjoner og en passform som passer som hånd i hanske. Resultatet ser like bra ut på menn som på kvinner. Tøft arbeidstøy designet som gateklær. Ideell for industri og handel.

uvex suXXeed-arbeidstøy tilpasser seg hver oppgave og hver bevegelse. Fuktregulerende materialer, fireveis stretchelementer og et snitt som holder linningen til jakken på plass selv når du løfter armene dine. Det er hva vi mener med perfekt passform – og det er vårt mål. Herrebuksene er nå tilgjengelig i slank eller vanlig passform, først innen sektoren for personlig verneutstyr. Egne damedesign er tilgjengelig for bukser, skjorter og jakker. Også her er tilpasning og funksjonalitet uunnværlige ingredienser i oppskriften på suksess. Kompromissløs passform – på jobb og på fritiden.

Det er også slik den internasjonale uavhengige ekspertjuryen til Plus X Award ser ting. Verdens største innovasjonspris for teknologi, sport og livsstil kåret uvex til «årets merkevare 2017» i feltet for «Arbeidstøy». I «Sportstøy»-kategorien ble Cargo-buksene med normal passform og Realworker-jakken fra uvex suXXeed-kolleksjonen prisbelønt for høy kvalitet, design, funksjonalitet og ergonomi.